четвер, 16 лютого 2017 р.

Рефлексія. Модуль Х.

Картинки по запросу рефлексія модуль 10Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
- я обговорила з колегами те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
- створила   інструкцію для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
- створила  план впровадження проекту; 
- створила документ для фасилітації;
- визначила наявність усіх складових свого  Портфоліо; 
- визначила , що для мене було найскладнішою частиною (перший тиждень курсу, коли надавався теоретичний матеріал- голова закіпала від отриманих знань, другий тиждень виявився легшим - була вже конкретика).
- особливо я пишаюся тим, що я взагалі пройшла цей курс, навчилась працювати з гугл-формами, створила блог, вікі-стрінку, інтерактивні вправи, уявила себе у ролі учня і прожила його життя у ході проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар