вівторок, 14 лютого 2017 р.

Рефлексія. Модуль VIII.

Це й модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання зосереджене на потребах учнів". Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов*язані з цілями, описують рівень сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті дослідження, що спостерігається учнями. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх зання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання, оцінювання має відбуватись постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок. Завдяки роботі в цьому модулі я змогла проаналізувати на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар